wtorek, 7 lipca 2015

Spójrz, złap, przytul, możesz mnie nawet wymemłać - w skrócie kostka sensoryczna dla maluszka

Od jakiegoś czasu nie pocięłam ani jednej tkaniny z pełnego FQ, przerabiam same ścinki. Nie specjalnie się tym martwię, wręcz przeciwnie - kupka topnieje, a tym samym robi się miejsce na kolejne tkaninowe zdobycze! Pomysłów nie brakuje :) Ostatnio też pojawił się na świecie pewien Mały Człowiek, który generuje wieeeele potrzeb - na moje szczęście - także tych szyciowych! Mogę wypróbować projekty, na które moi chłopcy są już zbyt "dorośli", a których nigdy wcześniej nie miałam okazji popełnić. To jeden z nich - ultrakolorowa kostka sensoryczna.


Miała być po pierwsze - widoczna. Wybrałam tkaniny w kontrastowych kolorach (biały/czarny), kolorowe - żywe odcienie, duże wzory.

Po drugie - miała zawierać uchwyty, zaczepy i inne elementy, za które można złapać, przekładać z łapki do łapki, czasami - co niezbędne - także wypuszczać z rączki :)))


Metki to też obowiązkowy punkt programu! Dodatkowo gryzaki i.....

.... i DINOZAUR we własnej osobie - chowany do kieszonki! - Może robić a-ku-ku, może wyjść na spacer, ale się nie zgubi bo jest bardzo przywiązany do swojego Małego Właściciela (to nic, że sznurkiem :)))) - widoczny na pierwszym zdjęciu ).


Całość jest lekka i miękka - taka w sam raz do ściskania!!

Ciotka jest z siebie dumna. Spisała się na medal :)
K.

17 komentarzy:

  1. Na złoty medal! Piękna kostka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) :) Kochamy Cię Duży Człowieku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie, ciocia na medal! Wspaniała kosteczka do pogryzania!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna zabawka dla maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł klasa! Wykonanie klasa! Nic dodać, nić ująć!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaa!!! To jest cudne!!! Dinozaur i szopy ♥_♥. Robisz takie na zamówienie dziewczyno złota? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko : ) ale będzie zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zabawka, tyle możliwości, spisałaś się na medal. Za tego cudownego dalmatyńczyka to sama bym Ci buzi dała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Mój Młody by nię nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna zabawka sensoryczna:) piękne wzory, kolory a do tego pomysłowo wykonana:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój dinozaur na smyczy mnie urzekł - zdecydowanie takiego bym chciała mieć :)
    Śliczne tkaniny dobrałaś do tej sensorycznej kosteczki :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Mały Człowiek to ma fajne "przyszywane ciotki"; pozdrawiam serdecznie (mój pierwszy wpis w życiu jaki popełniłam);ja jednak nie mogę oderwać oczu od tej cudnej okładki z poprzedniego postu; spokojnej nocki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny gadżet, idealny dla maluszków - jest w nim tyle kolorów i niespodzianek, że mały nie będzie się nudził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolory i wzory. Idealny prezent dla maluszka :) Dobra zabawa gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wow wooooowwww czy jest coś co ci nie wychodzi :P
    wracam ze wsi a tu takie dopieszczone cudooo :D

    cud miód malina :D sama bym sie pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombowa wyszła Ci ta kostka :)

    OdpowiedzUsuń