poniedziałek, 2 lutego 2015

Pasqda.

Jestem pasqdą! Przyznaję się do tego z pełną świadomością. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, no może poza drobnym szczegółem, który brzmiał mniej więcej tak: 
"zdjęcia z tobą to prawdziwa droga przez mękę..."
Trudno się z tym nie zgodzić, ale żeby tak od razu, prosto w oczy??

Lubię robić zdjęcia - a i owszem, ale komuś :) zdecydowanie nie sobie. A jak tu oddać piękno tego komina, nie założywszy go na siebie?? Czułam, że muszę zapozować, już się nie wykręcę. I choć trochę to trwało (od listopada!!!) - ostatecznie jest - zdjęcie zjawiskowego komina na mniej zjawiskowym mym obliczu :))))
 
 
Szyjo-otulacz dostałam jako zupełnie niespodziewany prezent od Korespondentki Wojennej. Ola jest baaaardzo utalentową i  przesympatyczną osobą. I choć nie znam Jej osobiście - cóż innego mogę powiedzieć o kimś, kto potrafi wydziergać takie zwariowane warkocze, ciepłe, mięciutkie i super-praktyczne okrycie na chłodne dni? I jeszcze przyśle mi je w ramach prezentu - specjalnie dla mnie, po prostu, bezinteresownie, o, bo bardzo mi się podobał podobny?? 
 
Gdyby mi się to nie przytrafiło - napisałabym, że takie historie to tylko w bajkach. Ale nie, tym razem to znów moje SZCZĘŚCIE :)))) Jestem zachwycona. Zaszczycona. I zobowiązana :)
 
Dziękuję Ci Olu. Bardzo. I jeszcze trochę :)
K.

39 komentarzy:

  1. Świetny komin w pięknym kolorze. Ładnie w nim wyglądasz. Miło jest spotykać na swojej drodze fantastyczne, bezinteresowne osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak udało się Oli wybrać kolor, ale trafiła bezbłędnie!! Komin wpasował się w moją garderobę jak ulał :)))) Dziękuję za miłe słowa w imieniu swoim i autorki projektu, wszak to Jej należą się ogromne brawa :)

      Usuń
    2. Kolor był wybrany przypadkowo ale potwierdzony u Asi czy aby napewno się z takim lubisz :D
      Nie chciałam ryzykować - wszak buraczkowy można kochać bądź nienawidzić, nic pośrodku :)

      Usuń
  2. Powinnaś się częściej pokazywać! Fajnie dopasować twarz do słów! Ślicznie Ci w tym kominie (nieskromnie powiem... ;))! Dziękuję za komplementy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - gdybym miała częściej prosić M o zrobienie zdjęć - niewątpliwie skończyło by się to rozwodem :)))) Ale bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają - wprawdzie musiałaś na nie długo czekać, za co Cię bardzo przepraszam, ale mam nadzieję, że będę się mogła jeszcze jakoś zrewanżować :)))
      Ściskam! I jeszcze raz dziękuję!!!!

      Usuń
  3. Super jest i bardzo Ci w nim ładnie. Warto było zapozować :) (też mam z tym zwykle problem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Lekko nie było - ale skoro masz tak samo, to co ja Ci będę mówić!
      Całe szczęście, że istnieją zdjęcia cyfrowe - przynajmniej nie żal ich utylizować :))))))

      Usuń
  4. Super foty! Nie dość, że ładną masz twarz, to jeszcze miłą:) Powinnaś częściej dać się fotografować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julka! Gdybyś tylko wiedziała, jakie gęste sito musiałam uruchomić po sesji, żeby cokolwiek wybrać, co nadawało się do pokazania.... :) Nie wspomnę o fakcie, że na połowie zdjęć mam zamknięte oczy.... hehe, to chyba podświadoma obrona organizmu w myśl zasady - jak nie będę patrzyła, to może i mnie nie zobaczą? :)))))))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pasqda jak nic - 3 miesiące sama cieszyłam się nowym prezentem zamiast zaprezentować go szerszemu gronu! Tzn kto mnie spotkał na ulicy to widział i miał okazję podziwiać, ale niestety nie ma wyszytego na froncie pochodzenia, a szkoda :))))

      Niemniej odczytuję Twój komplement, za który serdecznie Ci dziękuję :)))))))))

      Usuń
  6. Piękny komin w cudnym kolorze, a co do Pasqda to również śmiem się nie zgodzić :)
    Olę mam przyjemność znać osobiście, super babka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - zdolniacha z Niej! :)
      Dziękuję za odwiedziny i za komplement! Jest mi bardzo miło :)))))

      Usuń
  7. Prawdziwie piękny ten komin i oczywiście Ty też ;) Tylko tej pasqdy nie mogę się dopatrzeć nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pasqda to moje drugie ja - takie wewnętrzne, bo na zewnątrz jest co widać. Jak to mówią: ładnemu we wszystkim ładnie :PPP
      Dzięki Karola!!

      Usuń
  8. Żadna pasqda, a do tego super komin :) Pięknie się razem prezentujecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i Bestia :)))))))
      Dziękuję Marysiu!

      Usuń
  9. OH sesja klasa! Jesteś bardzo fotogeniczna! Komin cudo! Od niedawna podziwiam umiejętności Korespondentki. Kolor trafiony idealnie. Pięknie Ci w nim. No i podziwiać ścianę w tle, idealne miejsce do sesji. Brawo dla zdolnego Pana M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne!!! Jesteś bardzo miła, słodzisz moim uszom i karmisz moją próżność i tylko dlatego nie będę Cię wyprowadzać z błędów, jakie prawisz :)))))))))
      Szara ściana to element naszej niewykończonej sypialni. Bardzo przyjemny, wyciszający kolor - i jak widać, może mieć podwójne zastosowanie :)

      Usuń
  10. Jak ja Cię rozumiem. W ciągu ostatnich kilku miesięcy uszyłam sobie pare ubrań i nie odważyłam się pokazac ich na blogu bo... musiałabym je sfotografować na sobie a się wstydzę ;p
    Jaka tam z Ciebie paskuda. Nawet koło paskudy nie stałaś :))) Masz bardzo ładny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy piwne - życie dziwne..... :)))))
      Teraz już się nie wykręcisz - zdjęcia! zdjęcia! zdjęcia!!!! Tak mnie korci, żeby uszyć sobie bluzkę na lato, więc może jakoś mnie zainspirujesz, co? Proszę..... :))) Już nawet materiał mam wybrany, no taka okazja nie może się zmarnować.

      Usuń
  11. Oj tam, przecież ja dlatego wpisałam się do grona Twych obserwatorów bo mi się Twoja mordka (za przeproszeniem) z profilowego podobała ;). Ślicznaś.
    A co do rozwodu to u nas już w czasie podróży poślubnej prawie do niego doszło z powodu fotografowania (mnie przez niego), no ale ja to mam co odwracać od obiektywu. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha! Skoro o mordkach mowa - ja w pierwszych latach znajomości z M - miałam psa, którego nie dość, że sama fotografowałam, to jeszcze jemu kazałam. Wszystko po to, żeby tylko mnie w tym kadrze widać nie było :)))))
      Dziękuję Ci :)))))

      Usuń
  12. Komin rzeczywiście świetny, ale co do Pasqudy to się nie zgodzę, piękne oczy widzę, no i czy mogę spytać ( cytując za Anią z Zielonego Wgórza:))- czy to są wszystko Twoje własne włosy?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie moje - jestem prawdziwym koszmarem każdego fryzjera. Jednym słowem - straszę po nocach :)))))))))

      Usuń
  13. Kasiu!
    Jesteś Pasqda, ale tylko dlatego, że tak o sobie piszesz/myślisz. Reszta to bujda na resorach.
    Koniec. Kropka. Nie pisz tak, nie lubię.
    Jesteś podobna do mojej pięknej siostry!!!!!!!!! i jak ona piękna. A miała być kopka. I koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :))))
      "Bujdy na resorach" to jedna z ulubionych książeczek/bajek moich chłopców - może i mnie weszło w krew?? Wprawdzie Zygzaka jeszcze nie przypominam, ale za to do Złomka jest mi zdecydowanie bliżej :))))

      Usuń
    2. Złomek, Zygzak... kurczę, nie znam gości mimo, ale imiona mają wymowne :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Komin jest super - ale Twoje oczy to dopiero coś ! Piękne.

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, teraz mam jeszcze rumieńce :)))))) Dziękuję za komplement!
      I witam serdecznie.

      Usuń
  15. Długo się zbierałaś, żeby nam pokazać się w tym cudzie. Podoba mi się szczególnie ostatnie zdjęcie na którym masz takie uśmiechnięte oczy!
    Ciekawy pomysł na komin rozpinany na guziki! Chyba podpatrzę, bo sama zawsze zszywałam co nie do końca estetycznie wygląda...
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx!! :))))
      Koniecznie podpatrz patentz guzikami, bo nie dość że efektowny to jeszcze bardzo praktyczny :)

      Usuń
  16. Pasqda z ognikami w oczach, świetne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasik zdecydowanie przyciągasz do siebie pozytywne osoby - wykorzystaj to! :D Tyle szczęścia nie moze się zmarnować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW jaką ty masz gęstą grzywę!!!! :D zazdraszczam :P

      Usuń
  18. Prezent jest w 100% trafiony, Kasiu !!! Pięknie Ci w tym kolorze :)
    A swoją drogą, to miło jest Cię w końcu zobaczyć :)
    Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  19. No tam zaraz pasqda! Piękne oczy i b.miła twarz :) Kolor tego otulacza pieknie współgra z Twoimi oczami :) Prezent genialny!

    OdpowiedzUsuń