piątek, 12 lipca 2013

Mój Wszechświat.

"Kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie".
Paulo Coelho    

Moim Wszechświatem jest mój Mąż. 
Moim Wszechświatem są nasze dzieci.
I to dzięki nim jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. 
Dzięki Nim spełniają się moje marzenia.

Dziś spełniło się jedno z nich - Janome Horizon MC7700QCP. Stoi przede mną. Jeszcze nie mogę w to uwierzyć. Muszę się uszczypnąć. Już. Nadal stoi i się do mnie uśmiecha :))))) 
Jest moim prezentem urodzinowym. Najbardziej trafionym z trafionych prezentów! D Z I Ę K U J Ę!!!




Dwa dni temu przeczytałam na blogu Pauli Łuczak, że mąż zrobił Jej na urodziny niespodziankę i kupił maszynę Janome MC8900QCP, o której po cichu marzyła. Nie wiem, czy nasi mężowie się znają, czy potajemnie się zmówili, a może to była telepatia, tak czy inaczej te prezenty to istna epidemia! 
I wcale się nie żalę - tak trzymajcie Mężowie!! :)


Pół popołudnia spędziłam trzymając w rękach instrukcję obsługi mojej nowej przyjaciółki. W końcu udało nam się wystartować i nawet sobie palca nie przeszyłam. Uffff - Janome była wyrozumiała. Myślę, że to będzie dłuuuuga i bardzo owocna przyjaźń. 


Uśmiechnięta K.



9 komentarzy:

  1. No.. widać, że nowka niesmigana:) blyszczy się jak po woskowaniu:)) wspaniale, ze ten Twój Wszechświat tak Cię cudownie rozpieszcza:)) pozazdrościć:)) oby tylko wykazali się cierpliwością, bo jak Cię znam, to ciężko Cię będzie od Przyjaciółki oderwać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję trafionego prezentu : )Teraz to szycie będzie na pewno czystą przyjemnością. No i życzę szybkiego ukończenia remontu ,żebyś mogła z czystym sumieniem cieszyć się maszyną. Pozdrowionka : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przyjemność będzie wielka, tylko muszę znaleźć chwilę czasu (albo lepiej dwie ) żeby nauczyć się obsługiwać tą skomplikowaną maszynerię :) Sama dobrze wiesz o czym mówię :)

      Usuń
  3. Hahahahaa uśmiałam się!! :D
    Wszystkiego najlepszego Raczku!! :D

    cudownie!!! :D ale czad :D teraz to będziemy wymiatać że ho ho!! :D

    ale wiesz ja mam tak samo :) moim wszechświatem jest mój mąż i nasza córka :D a wszystko inne to tylko dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia :)
      Nie wiem jak to będzie z tym wymiataniem w moim przypadku, ale Ty idziesz jak burza!!! wnet osiągniesz miano huraganu :))) Oby tak dalej!

      Usuń
  4. Gratulacje i kilometrów przeszytych tkanin na noej przyjaciółce:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Mam nadzieję, że będzie to przyjaźń na lata.

      Usuń
  5. Jaka ona jest piękna, jaka dostojna! Maszyny Janome są bardzo wyrozumiałe, ale ona robi ogromne wrażenie oprócz tego.

    OdpowiedzUsuń