wtorek, 18 lutego 2014

Łatwy projekt, trudna decyzja



Pozostając poniekąd w temacie rombów dziś małe wprowadzenie do kolejnego projektu. Ten tutorial na Lone Star zapowiadał się lekko łatwo i przyjemnie. Postanowiłam więc spróbować swoich sił - zmieniłam jedynie wymiary na mniejsze.






Do tego momentu szło dobrze, ale teraz nie mogę się zdecydować, którą wersję zostawić - z jasnym wnętrzem czy czerwonym wnętrzem. Docelowo tło ma być takie jak pod spodem - czyli len w kolorze niebieskiego jeansu. Ratuuunku, pomożecie? Bo inaczej nie ruszę do przodu, nie potrafię się zdecydować :)



Z góry dziękuję za każdą opinię - jest bezcenna :)
K.

39 komentarzy:

  1. Obie wersje piękne, obie kontrastują z tłem... ale nie wiedzieć czemu ta z jasną gwiazdą w środku przemawia do mnie bardziej............hm....chociaż nie... może jednak ta z czerwonym środkiem........hm.....
    Zrób jak uważasz, Tobie ma się podobać, ja mam czasem głupie pomysły, więc się nie sugeruj za bardzo ;)
    A co z tego będzie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ty niezawodny Supporcie - tym razem nie pomagasz :)))) "Zrób jak uważasz" nie brzmi jak "ta wersja jest zdecydowanie ciekawsza"... :))))) Wersja z jasnym środkiem była wersją wyjściową, ale jak sobie odwróciłam ramiona - spodobała mi się i ta druga opcja. No i masz babo placek! :)

      Usuń
  2. piękne obie :))
    hmmm... ta z jasnym wnętrzem, a czerwonymi brzegami podoba mi się chyba bardziej... w niej czerwień ma rytm... i na dodatek ładnie zamyka gwiazdę :)
    a co to będzie? :)

    piękne jest Twoje szycie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kasiu za pomoc. Co dwie "mądre głowy" to nie jedna - a Ty niewątpliwie masz doświadczenie w takich projektach :))) Thx!

      Usuń
  3. Staś (lat 3) wybiera tą z czerwonym środkiem i koniecznie chce na koniec wpisać: :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dla Stasia nawet 3x :-) Dzięki Stachu!!
      Ale to oznacza, że teraz mamy 1:1. I dalej jestem w kropce :)))))

      Usuń
  4. Z jasnym środkiem! Kasia ma rację, ładnie się zamyka kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2:1 dla opcji z jasnym środkiem. Dziękuję za Twoją opinię!

      Usuń
  5. Jak ja lubię takie proste tutoriale na skomplikowane szycie:)

    Obie wersje wyglądają świetnie, choć z czerwonym środkiem bardziej mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2:2 !! Idą łeb w łeb :))))
      Mnie się też spodobał ten tutorial. Jest wersja na ramię pod kątem 60' (tak jak ja szyję) oraz na ramię pod kątem 45'. Do wyboru do koloru. Tylko ostrzegam - można mieć dylematy jak ja i utknąć w połowie projektu :)))

      Usuń
  6. Obie wersje wspaniałe, ale ta z jaśniejszym wnętrzem chyba bardziej się do mnie uśmiecha :) Tak jakoś poetycko mi wyszło niechcący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3:2 dla wersji z jasnym środkiem :))) Dzięki Karola za Twoje zdanie, ja też się odwdzięczam uśmiechem za każdy komentarz. To znaczy, że otrzymujesz podwójną porcję uśmiechów prosto z Krakowa!! :)))

      Usuń
  7. CZerwony środek jakoś bardziej do mnie przemawia. Ale tak czy siak- będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3:3 :))))) Chyba nie będę miała wyboru - wobec powyższej sytuacji - muszę zrobić dwie!
      Dziękuję Marto za Twoją opinię! Od samego rana uśmiecham się do siebie pod wąsem jak patrzę, jak równo rozkładają się głosy. To znaczy, że mój dylemat był jak najbardziej uzasadniony :))))))
      Miłego dnia bez rozterek życzę!!

      Usuń
  8. ja obstawiam jasny środek, bo z jeansem najlepiej mi zawsze pasuje czerwień :) ale i tak zrób dwię :D obie będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula! :))))))))
      4:3 dla gwiazdy z jasnym środkiem. Cóż za emocje :)))) A później się okaże, że wszystko wyszło krzywo i mój chytry plan spali na panewce :)))))))

      Usuń
  9. Pewnie jestem za późno, ale mnie bardziej podoba się czerwony środek! Jak wybrałaś już jasny, tez będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha - 4:4!!! :) Nie jesteś za późno. Nie wiem kiedy uda mi się wrócić do realizacji tego projektu, bo póki co powalił nas rotawirus i... no, nie będę mówiła i co :) Dzięki za podpowiedź!

      Usuń
    2. Uj!!! W takim razie powrotu do żywych!! ...a z innej beczki. Nominowałam Cię do Liebster Blog. Jakbyś była zainteresowana tu szczegóły http://creaturra.blogspot.com.es/2014/02/liebster-blog.html Zdrowia!

      Usuń
    3. Dziękuję za życzenia zdrowia. Przy okazji mamy dietę cud - będę 0,3 kg szczuplejsza :))))))
      Za wyróżnienie też dziękuję, ale jakoś nie lubię się publicznie uzewnętrzniać, więc po cichutku przemilczę sprawę, udam że nie zauważyłam :))))) Co nie zmienia faktu, że cieszę się, że o mnie pomyślałaś :)

      Usuń
  10. łeb w łeb.... hmmmm... chyba musisz uszyć obie :)

    zdrowiejcie tam! rotawirus sioooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajajajjjjjj..... rotawirys sio! Masz rację :) Dziękuję :)))
      A z tym szyciem.... coż... chyba nie będę miała wyjścia :)))))) Takiego rozwoju sytuacji się nie spodziewałam. Dobrze, że nie ma trzeciej możliwości konfiguracji bo to by się dopiero działo :)))

      Usuń
  11. Ja jestem za czerwonym środkiem. Wersja bardziej soczysta :)
    I dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5:4 dla czerwonego środka. Argument o soczystości nieco mnie przekonuje :))))
      Dziękuję za Twój głos i za życzenia zdrowia - niewątpliwie się przydadzą, bo jakaś czarna passa nas dopadła :(

      Usuń
  12. Obie są piękne !!! - wżyciu bym nie umiała tego uszyć- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Cóż mogę powiedzieć - ja jakiś czas temu też mówiłam, że nie umiem. Ale determinacja czyni cuda :))) Polecam spróbować, może wpadniesz po uszy jak ja? :)

      Usuń
  13. Ja jestem za jasnym wnętrzem ... ale już pewnie uszyte.
    Ciekawa jestem, jaki jest Twój ostateczny wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5:5 :))))))
      Jeszcze nie uszyte. Dumam. Przekładam. Dumam. Przekładam.... W międzyczasie rozpoczęłam coś innego - pilniejszego. Ale o tym mam nadzieję już niebawem, jak skończę. Tak czy inaczej do gwiazdy na pewno wrócę, bo sama jestem ciekawa co mi z tego dumania i przekładania wyjdzie :)
      Dziękuję za Twój głos!

      Usuń
  14. Może jeszcze zdążę dodać głos za czerwonym środkiem :) choć musiałam się długo nad wyborem zastanawiać. W tej z czerwonym środkiem przemawia do mnie właśnie to, że gwiazda wydaje się taka bardziej otwarta i przez to dynamiczna, a poza tym bardziej mi się podoba układ w którym ten (niecałkiem) żółty układa się w pełną gwiazdkę.
    Mam nadzieję, że rotawirusa w międzyczasie udało się przepędzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdrowotnie wyszliśmy już na prostą. Pytanie na jak długo? Ciii.... :))))
      Dziękuję za Twoją opinię. 6:5 dla czerwonego środka. Jutro zabieram się do szycia :)

      Usuń
  15. Ale Ty tworzysz ARCYDZIEŁA!!! Jestem pod wrażeniem całej tej precyzji, czasu i niewątpliwie serducha jakie w to wszystko wkładasz:))) Wszystko u Ciebie cudne!!! Ale naj, naj, naj to dwie poduszki - pierwsza, którą pokazałaś z samochodzikami i ta świąteczna na aukcję dla chorego chłopca!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))) Zawstydziłam się :)))))) Dziękuję. To bardzo miłe usłyszeć o swojej pracy w takich superlatywach :)

      Usuń
  16. ja bym dała biały środek, ale to ja :)
    I tak pewna jestem, że będzie to piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. biały środek! Jakoś tak wyraźniej wygląda w zestawieniu z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7:6 dla białego środka...
      Już straciłam nadzieję, że będą chociaż 2 punkty przewagi dla którejś opcji. Dziś zszywam. Chyba, bo to samo myślałam wczoraj... :)

      Usuń
  18. Wiem ze juz za pózno na głosowanie- ale mnie sie bardziej podoba biały srodek- a w ogóle to super w obu wersjach- tutorial interesujący

    OdpowiedzUsuń