poniedziałek, 17 marca 2014

Poszukiwany (blok), Poszukiwana (nazwa)


Niedzielne dopołudnie spędziłam twórczo. Narysowałam, powycinałam i pozszywałam blok. W głowie siedzi mi już pomysł na ciąg dalszy (w końcu będzie to coś większego niż poduszka :) ). Zastanawiam się tylko, czy ten blok ma jakąś swoją oryginalną nazwę? Czy ktoś już może widział gdzieś taki? 
Ja narysowałam go "z głowy" tzn nie korzystałam z żadnych przepisów, tutoriali ani nawet zdjęć. Ale skąd on się wziął w mojej łepetynie? Może już gdzieś kiedyś taki widziałam i mocno zapisał się w mojej podświadomości? (pamięć mam zdecydowanie fotograficzną). Nie wiem. Choć nie jest zbyt skomplikowany to i tak nie sądzę, by udało mi się wymyślić coś zupełnie nowego, wszak w patchworku zostało powiedziane  już chyba wszystko..... :)
Pomoże ktoś? Widzieliście może już gdzieś taki???Będę wdzięczna za każdy namiar na zdjęcie, nazwę lub inny trop :)
K.

17 komentarzy:

  1. hmmm nie widziałam... a też mam pamięć fotograficzną raczej :D szalenie mi się podoba w każdym razie :D
    ja dziś zszywam w całość Swoon Block dla Tadka :) jeszcze border, pikowanie, lamówka i można kłaść do łóżeczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on mi się trochę tak z pac manem kojarzy ^^

      Usuń
    2. Jeszcze "tylko" mówisz?? :)))) W każdym razie Twój Swoon Block zapowiada się obiecująco!!!
      Dziś udało mi się uszyć drugi blok do kolekcji, zobaczymy co z tego wyjdzie...... :)

      Usuń
  2. Bloczek bardzo fajny :) Próbowałam znaleźć coś podobnego na Pinterest - niestety dostałam lekkiego oczopląsu :) Ja robię zwykle tak samo, po prostu wymyślam i szyję, bez wzoru, może dlatego, że nie lubię powielać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takiej świnki jak Twoja też nigdzie nie widziałam!!! :)))) Masz zdecydowanie swój styl, którego nikt nie podrobi :))))))

      Usuń
  3. Nie powiem, bo nie wiem. Chyba jeszcze w dziedzinie patchworku dużo nie widziałam, ale może to dobrze, bo potem nie będę miała takich dylematów :). Z innymi rzeczami jednak mam podobnie. Nie wiem czy coś nie jest kopią. Nieświadomą oczywiście. Zapisana na dysku twardym w mojej głowie. Nigdzie indziej nie zapisuję, a ta głowa to wiadomo, że czasem może płatać różne figle (może pomieszać to co wymyśliłam, a to co gdzieś, kiedyś widziałam). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie - wydaje nam się, że coś jest 100% nasze a potem przez przypadek gdzieś bach! jest! takie samo albo podobne. Ech, skleroza..... podobno nie boli tylko czasami trzeba się nachodzić :)))))

      Usuń
  4. A ja wiem, gdzie go mogłaś widzieć. Wiem tylko dlatego, że kiedyś coś podobnego uszyłam (ale nie takiego samego, ogólny zarys jest podobny), a jakiś czas później ukazał się wzór: http://modkidboutique.com/NordicSnowflake.html
    Wydaje mi się, że taki wzór gdzieś wcześniej był również dostępny. Przecież wiele z nas rysuje bloki. I dość często jest tak jak napisałaś: stworzony samodzielnie, a jednak ma się wrażenie, że jest do czegoś podobny. Bo ileż całkiem nowych niepodobnych do niczego wzorów można wymyślić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.... przekopując się przez sieć w poszukiwaniu tego bloku skupiłam się raczej na poszukiwaniu gwiazdy, nie pomyślałam o śnieżynce. Ale może faktycznie masz rację? może to śnieżynka?? :) W każdym razie skandynawskie klimaty też przemknęły mi przez głowę.
      Aaaaa, zwał jak zwał, zobaczymy co z tego wyjdzie w ostatecznym rozrachunku :)))) W każdym razie serdecznie dziękuję za wszystkie namiary!

      Usuń
  5. Mam taki wzór na skarpetkach :P
    Serio! Takich ciepłych, zimowych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha!!!! Poszukam na swoich, może to jest właściwy trop!!! :))))))

      Usuń
  6. Mi to wygląda jak rozpikselowany norweski wzór swetrowy:D http://www.soninia.com/haft-krzyzykowy/ może nie kropka w kropkę, ale mogło się jakoś zamotać w głowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo blisko blisko!! Super! Dzięki!!! Nigdy nie wiadomo co się człowiekowi pod kopułką zapląta :)))) Dzięki!

      Usuń
  7. Śliczny blok. Dla mnie wygląda trochę jak śnieżka ale nie do końca :) Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Ogólny zarys mam, ale jak to u mnie bywa - proces twórczy nigdy się nie kończy :))))

      Usuń
  8. Dla mnie to Polski Czerwony Krzyż :))) Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy! Procesie twórczy trwaj!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym PCK musi być bo moja mama, jak zobaczyła co mi wisi na ścianie, powiedziała dokładnie to samo!!! :)

      Usuń