wtorek, 21 października 2014

Totalne zaćmienie

Jesień mnie dopadła. Jakkolwiek by tego nie odczytywać...


--------------------


Rozpoczęłam dwa nowe projekty.

Pierwszy - ściśle tajny przez poufny :), więc nie mogę się nim póki co pochwalić. Poszłam za ciosem i umówiłam się na kolejną wymiankę - termin odległy bo przedświąteczny, dlatego powolutku, codziennie po kawałeczku coś tam sobie dziubię. Jak przyjdzie czas - odsłonię karty :)

Drugi projekt to coś, co od dawna chodziło mi po głowie. Nic nadzwyczajnego - heksagony, ale jeszcze nigdy ich nie zszywałam ani ręcznie, ani tym bardziej maszynowo. Kompletnie nie wiem co z tego powstanie, ale kolory bardzo mi się podobają :)))


I na koniec coś, o czym kompletnie zapomniałam i źle mi z tym, przyznaję się - bardzo nieładnie z mojej strony, biję się w piersi i już naprawiam wpadkę.

Do zabawy w Around the World Blog Hop zostałam zaproszona przez Gosię i powinnam przekazać pałeczkę dalej. I przekazałam, tylko o tym nie napisałam! Jakaś gęsta mgła owiała moje myśli, szare komórki, czy co tam jeszcze między uszami posiadam... i najzwyczajniej w świecie dałam plamę!
Dlatego tu i teraz  zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia inspirującego bloga Agnieszki!! Kto zna - ten wie, czego można się po Niej spodziewać, a kto jeszcze nie miał okazji trafić do tego magicznego świata - będzie miał niepowtarzalną okazję!! Zwiedzajcie, czytajcie, uczcie się, inspirujcie, buszujcie i podziwiajcie! :)
K.

PS
Agnieszko - dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie! I że zechciałaś podzielić się swoją wiedzą tajemną :)))

16 komentarzy:

  1. Hm, ktoś tu stanowczo za bardzo chwali tę Agnieszkę ;) Raz jeszcze dzięki za zaproszenie.
    No i jeśli chodzi o zestawienia kolorystyczne, to mówiłam już, że naprawdę fajne dobierasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ośmiokąty...To jest coś, co wzbudza u mnie lęk i podziw zarazem. I jeszcze szycie ręczne...Życzę powodzenia! A pszczółka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem lekko przerażona, ale jak nie spróbuję to się nie przekonam :))))

      Usuń
  3. Więc to heksy chodzą Tobie teraz po głowie - kolorki miodzio ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą, skaczą i tuptają, ale czy coś wydreptają?? Jakieś jesienne smuteczki mnie naszły.... buu, nie lubię tego :( Pozdrawiam jednak niezmiennie ciepło!

      Usuń
  4. Mam wrażenie że ta figura geometryczna (chyba jednak sześciokąt) to hit tego sezonu. Bardzo ciekawie sie zapowiada i czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy, coś pregapiłam?? Heksagony są teraz w modzie?? Za mną chodzą od dawna, ale nie sądziłam że wbiję się w "trend" :))))) Świetnie!

      Usuń
  5. Fajne kolorki. Podoba mi się jakie printy dobrałaś do solidów (sorki za te słówka wytrychy:). Przed maszynowym zszywaniem heksagonów warto przejrzeć jakiś tutorial - szyjesz bardzo dokładnie, więc na pewno sobie z tym poradzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julka za wiarę w moje umiejętności :))) Opisy jak to zrobić już prześledziłam, ale jakoś nie widzę, by rysować sobie te linie pomocnicze z tyłu, bo przyszła jesień mnie z tym projektem zastanie :)))) Poratuj mnie proszę swoim patentem (po kołderce dla siostrzenicy masz już pewnie niezłą wprawę :)))) ). Znaczyłaś te punkty, czy po paru zszytych fragmentach miałaś już wyczucie i darowałaś sobie szczegóły? I zszywałaś je rzędami, czy po jednym? I na koniec: zabezpieczałaś każdorazowo szew na początku i na końcu??

      Usuń
  6. Fiu, fiu! Prezentujesz tu, wyższą jak dla mnie, szkołę jazdy! Obgryzam paznokcie w oczekiwaniu na koniec :))

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obgryzam paznokcie tyle że ze strachu, jak się zabrać za to zszywanie :)))
      W przerwach między obgryzaniem paluchów będę trzymała kciuki za Twoje Cukieraski - szczęściu czasami trzeba pomóc, czyż nie? :)))))

      Usuń
  7. ojjj Kasia wpadłaś :D hahah teraz wymianki będą jedna za druga :D ale to dobrze - dla mnie to bardzo pozytywne wspomnienia :D no i baaa projekty wszak mi jedna wymianka wisi :P

    Heksy -oj oj ojjjjj ja zaczęłam i nie skończyłam... u mnie to praca na lata :D hahaha :D

    i nie smutaj - tulę :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na finał :) Uwielbiam jak jest kolorowo a do tego ta pszczółka w środku, super :) Podziwiam Cię za tą całą precyzję, ja bym tak nie umiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W obu przypadkach czekam niecierpliwie na efekty. Tajne projekty wymiankowe - wpadłaś po uszy!
    Trzymam kciuki za Twoje heksy! (ja szyłam tylko maszynowo i nie wspominam tego źle - dało radę ;) ). Patrząc na wybrane przez Ciebie kolory od razu zapominam o "jesiennym" nastroju :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie wierzę w to totalne zaćmienie... Coś czuję, że zaraz wyskoczysz z czymś co powali nas na kolana:)
    Polecam maszynowe zszywanie heksagonów. Szyje się dużo szybciej niż ręcznie. Zszywa się je metodą Y-seams. Jeżeli potrzebujesz, to podeślę Ci link.

    OdpowiedzUsuń