piątek, 27 czerwca 2014

milutkie rozDANIE

Dziś mam do ogłoszenia dobrą nowinę!!!
 
Przedstawiam wszystkim mojego nowego - pierwszego i jedynego :) Sponsora - sklep internetowy
 
Kto jeszcze nie zna, to zapraszam do zapoznania się z ooooogromnym asortymentem dostępnym w sklepie - począwszy od tkanin bawełnianych, polarów, tkanin laminowanych, poprzez tasiemki, guziki i inne NIEZBĘDNE akcesoria. 
Właścicielką sklepu jest przesympatyczna, uprzejma i zawsze chętna do pomocy Dominika (wiem - bo miałam szczęście i okazję by Ją poznać :))) ). Satysfakcja w obsłudze - 100%.
Sklep jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę tkanin amerykańskiej marki Riley Blake - chyba nikomu nie trzeba przedstawiać ich jakości. Różnorodność kolekcji -  wzorów i kolorów jest duża, a do tego stale poszerzana - jednym słowem: dla każdego coś miłego :)))) 
W sklepie można także kupić ZAWSZE oryginalny polarek MINKY od Shannon Fabrics i milutkie, cieplutkie flanele w bAAArdzo atrakcyjnej cenie!! (tak, tak - zachwalam, ale ja osobiście zakochałam się w tych flanelach, o czym mam nadzieję przekonacie się już za moment).

Z tej to właśnie okazji - w imieniu swoim i sklepu www.MyBeeHouse.pl zapraszam do wzięcia udziału w milutkim rozDANIU!


Krótko o zasadach:
W zabawie udział może wziąć każdy!! ale pod pewnymi warunkami :)
  1. Należy odwiedzić sklep www.MyBeeHouse.pl, pozachwycać się dostępnym asortymentem :))              i zdecydować, która flanela podoba Ci się najbardziej
  2. W komentarzu POD TYM POSTEM należy napisać, którą flanela jest Twoim zdaniem najciekawsza i UWAGA - co chciałbyś/chciałabyś Z NIEJ USZYĆ, jak przy odrobinie szczęścia uda Ci się ją zgarnąć
  3. Na swoim blogu i / lub profilu facebook'owym należy umieścić podlinkowany (do tego posta) baner z informacją o milutkim rozDANIU *
  4. Należy niecierpliwie wyczekiwać zakończenia zabawy do dnia 13.07.2014 do godz 23:59 a następnie sprawdzić wyniki milutkiego rozDANIA i skontaktować się ze mną w celu ustalenia szczegółów wygranej - jeśli okaże się, że to właśnie Ty jesteś TYM Szczęściarzem! :)
  5. Zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze losowania, tak więc trzymajcie kciuki!
  6. Do wygrania jest 1 mb dowolnie wybranej flaneli spośród dostępnego (w dniu ogłoszenia wyników) asortymentu ze sklepu internetowego www.MyBeeHouse.pl (sklep zastrzega sobie możliwość wyprzedania niektórych wzorów flanel przed zakończeniem zabawy).
*  jeśli podzielisz się z innymi banerem w dwóch miejscach (na blogu i na fb - napisz dwa komentarze - Twoje szanse rosną!!!

-------------------------

To jeszcze nie koniec. Skoro rozpływam się i tak zachwalam jakość flanelek - spieszę się to jakoś udokumentować...
 
Oto spodnie piżamowe EDYCJA 2 - tym razem dla mojej młodszej młodzieży - uszyte z flaneli Whale Boy od Riley Blake. Jak widać materiał przypadł do gustu nie tylko mnie - dziecię czuje się w nim jak we własnej skórze (żeby nie powiedzieć jak wioloryb w wodzie! ) - wszystkie akrobacje dają się wykonać bez większych przeszkód :))) Właściwie jedynym problemem było stanie w miejscu bez ruchu przez 5 sekund tak, aby mamie udało się zrobić nieporuszone zdjęcie. O zgrozo! Kocham te moje Małe Owsiki!!! :)))))
 
Flanela jest bardzo miękka, milutka, wieloryby są urocze i w niezwykle żywych kolorach! Świetnie się ją szyje - zwłaszcza, jak ktoś rozpoczyna swoją przygodę z szyciem ubrań - patrz: ja :)
 

Model tak jak poprzednio tj. 602 z Burdy Kids 2/2014 - odpowiednio pomniejszony do rozmiaru 98-104. Pękam z dumy! A w kolejce czekają jeszcze 4 tkaniny..... może i na moje portasy starczy???
K.
 
PS
To co, jeszcze 8 par spodni i mogę się zacząć rozglądać za overlockiem?? :))))))))

-----------------------------------------

EDIT 14.07.2014 

Szczęśliwym zwycięzcą milutkiego rozDANIA zostaje:

Czyli:
 
Serdeczne gratulacje! 
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie! I do kolejnego razu!! :)

20 komentarzy:

  1. O ja bym bardzo ale to bardzo chętnie przygarnęła So Happy domki na żółtym tle bo miłośników flanelowych spodni od piżamy mam każdej zimy :) super okazja i gratuluje takiego sponsora! banerek na blogu zamieszczam

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję :D
    Oni mają piękne tkaniny, a ty perfekcyjnie szyjesz = czyli połączenie idealne :D
    ja już patrzyłam na te ich flanele kilka dni temu i chyba chciałabym te w wieloryby, a uszyłabym z nich rogal do fotelika dziecięcego dla Tadzia, bo na wyściółkę dla niemowlaków już jest za duży, a mi się serce kraje jak mu ta główka lata w te i we wte na zakrętach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na moim fb również został umieszczony baner z informacją :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako mama dwóch córek najchętniej wybrałabym flanelkę FAIRIES i uszyłabym super spodnie do spania :) A jak by coś mi zostało to uszyłabym poszewkę na jaśka, jeszcze :) Banerek na blogu zamieściłam :)
    P.S. Gratuluję uszycia super spodni. To nie takie trudne, prawda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Fb też zmieściłam informację :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i idealnie pasująca do pokoiku córci jest flanelka http://mybeehouse.pl/riley-blake-flanela-flanelka-100-bawelny-boys-niebieskie-gwiazdki-metr-p-727.html. Marzy mi się z niej po prostu lenie okrycie - kocyk na upalne noce oraz poszewka na podusię :) Lubię i udostępniam na fb - Katarzyna Sar...

    OdpowiedzUsuń
  7. moje serducho zabiło do Moose zwierzęta leśne. Dla mojego małego odkrywcy i miłośnika zwierzątek. A że wyrasta ze śpiochów i innych pajaców, to chyba nadszedł czas na "dorosłą" pidżamkę...? Bo właśnie ją bym uszyła Malcowi

    http://westalia.blog.pl/2014/06/28/milutkie-rozdanie-w-bee-in-quiltsland/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne są te flanelki chętnie bym je przygarnęła wszystkie a w szczególności ta w wielorybki.Uszyłabym z niej ogromniastą maskotkę lub kocyk z jaskiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się we flanelce w sowy :) Jest po prostu piękna! Idealna na piżdżamkę!
    Twoje wieloryby są super, takie kolorowe i swobodnie piżamkowe...
    Banerek na blogu :P
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Na FB banerek już też jest :) https://www.facebook.com/workwithpatches

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sponsora!! Nie ma to jak Pszczółka z Pszczółką się dogada :))
    Gratuluję spodenek! Widzę, że tym razem z gumką :) Klasa!
    No i też się ustawiam po flanelę w gwiazdki.
    Jak cud się zdarzy, to pewnie będzie piżamka, bardzo oryginalnie... :)
    Adres podam w pl jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tkaniny! Moje oko od razu przykłuły grochy i pastelowe rąby :) A uszyłabym z nich fasolkę-poduszkę do karmienia, jako, że spodziewam się w listopadzie synka :) A dla starszej córki musowo muszę uszyć flanelową pościel i piżamę do kompletu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam, podziwiałam i aż żal było wychodzić... Z flanelek w me oko wpadły Fairies, z których jak los pozwoli z chęcią uszyłabym koszulkę nocną dla mojej chrześniaczki. W otoczeniu takich wróżek żadna mara senna nie ma szans :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej się podoba RILEY BLAKE FLANELA FLANELKA 100 % BAWEŁNY HOOTY, uszyłabym z niej śpiworek dla mojej córy, bo już wyrasta z rożka. Wrzucam baner na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. RILEY BLAKE FLANELA w NIEBIESKIE GWIAZDKI - cudna! idealna na pościel do nowego łóżeczka (i nowego pokoiku) mojej córeczki! Bloga nie mam, ale wrzucam na fb. Pozdrawiam. Monika Sieńska lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj co ja widze jakie cudowności są tu rozdawane:)
    Chętnie staje w kolejce a jeżeli chodzi o to jaka flanela mi sie podoba najbardziej to ta w wróżki jest przeurocza, jeżeli szczęście by sie do mnie uśmiechnęło uszyłabym wspaniała poduszeczke mojej córci która bardzo lubi księżniczki, wróżki itd:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wybieram flanelkę w różowe romby,bo moje dziewczyny pomału wyrastają z dziecięcych wzorów i chcą być nastolatkami (,choć mleko pod nosem) uszyłabym jakieś milusińskie podusie "jasie", choć wasza sugestia z piżamką bardzo kusząca. Pozdrawiam szyjikolorowozyj.blogspot.com, na fb Dorota Pawęzka

    OdpowiedzUsuń
  18. I jeszcze na fb może mi się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo to i ja rzutem na taśmę się piszę! Gratuluje współpracy! Na pewno będę zaglądać aby podpatrzyć co uszyłaś! Flanelki są B-O-S-K-I-E !!! Aż trudno się zdecydować! Ponieważ szyje tylko dla córki (jakoś trudno jest się zmobilizować by uszyć coś dla siebie\męża\domu) to wybrałabym flanelkę w drobne wzory. Niebieskie lub czerwone gwiazdki, albo kolorowe groszki, albo kolorowe rąby :) ... Dobra wybieram niebieskie gwiazdki i powstanie z tego bluza na zimę! Starczy nawet na dwie (jedna koniecznie z kapturkiem na suwak o ile mi wyjdzie bo wszystkie ubranka szyje z własnych wykroi na wzór istniejących ubranek)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaale czad!!! :D dziękuję!!! :* nanaaannaaaa :D

    OdpowiedzUsuń